Gespreid betalen met in3

  • API
  • Apps
  • Payments

in3 is een gespreid betalen methode waarbij de consument in staat is haar betaling op te splitsen in 3 termijnen. In tegenstelling tot concurrenten krijgen klanten geen BKR registratie en hoeven klanten geen rente te betalen over hun aankoop.

Het in3 project is begonnen als een kleine automatiserings opdracht voor het integreren van twee system uitgegroeid tot het ontwikkelen van het volledige IT landschap van in3. 

In het kort

Opdrachtgever

In3

Looptijd

Doorlopend

Website

Services

  • API
  • Apps
  • Payments

Integraties

Als integratiepartner van in3 bouwen wij API’s waar derden mee integreren. Als ontwikkelaargeoriënteerd bedrijf zijn wij van mening dat integratiepartners, en primair hun devs, een goede ervaring moeten hebben. Wij springen gezellig in een communicatiekanaal met de integrerende developers en zitten klaar om te helpen.

Naast het aanbieden van API’s integreren wij in3 ook met een veelvoud van PSP’ers en financiële pakketten. Niet elke integratie is even vanzelfsprekend, maar na het verwerken van velen duizenden transacties kunnen we stellen dat we er zeker in slagen. 

"Scenius heeft ons maatwerk geleverd waar we enorm blij mee zijn"

- Rick, Marketing IN3

Portals en Apps

Naast business automation en integraties hebben wij ook een viertal portals gecreëerd voor consumenten, webshops, customer support en backoffice beheer. Naast een vlotte Angular SPA hebben wij voor consumenten ook een mobile app ontwikkeld met React Native.

Payments

Naast portals waar consumenten hun openstaande orders kunnen bekijken en betalen hebben we ook een payment-screen ontwikkeld. Schaalbaarheid, compatibiliteit en performance zijn hierin cruciaal.

Geschreven in ASP.NET ‘Core’ 5 MVC zijn de payment screens zelfs op de oudste devices Javascript loze devices functioneel.

In het door ons beheerde Kubernetes cluster load-balancen we binnenkomende requests en voeren we dagelijks rolling updates uit. Het resultaat is een consistente doorontwikkeling zonder downtime. Met Elastic APM houden we de services reactief in de gaten. Een soepele ervaring voor de eindgebruiker is onze passie.